• پرتال مشتریان
  • تلفن : 23-21-22885320-021

مناسب برای کسب و کارهای بزرگ ، با اولویت کاربرد در شرکت های ارائه دهنده خدمات و پشتیبانی ، مانند شرکت های سرویس و خدمات دستگاه های خودپرداز بانکی و غیر بانکی و شرکت های تولیدی و توزیع قطعات.

امکانات و ویژگی های متمایز با سایر سامانه های انبارداری:

        ◦   وجود انبار موقت وانبار QC.
        ◦   ایجاد انبارهای مجازی زیر مجموعه یک انبار.
        ◦   پیوستگی مراحل درخواست کالا تا رسیدن کالا.
        ◦   تفکیک کالاهای معیوب و سالم در چرخه گردش کالا.
        ◦   قابلیت ردیابی و کنترل یک کالا براساس سریال کالا.
        ◦   قابلیت تعامل و ارتباط با سایر سامانه های شرکت ، مانند سیستم تعمیرات و سیستم بازرگانی.
        ◦   امکان توسعه و سفارشی سازی برای کسب و کارهای بزرگ توسط خود مشتری.

سایر مشخصات:

        •  تعریف مراکز هزینه و مراکز مصرف(پروژه، مشتریان ،مراکز مصرف ، اشخاص و غیره).
        •  تخصییص یک کالا به چند انبار وحسابداری تعدادی و ریالی آن کالا به تفکیک انبار.
        •  انتخاب اسناد به عنوان سند مرجع ، کنترل صحت اسناد دارای سند مرجع.
        •  صدور 27 نوع سند و امکان تعریف اسناد جدید.
        •  تعریف الگوی تبدیل یک یا چند کالا به یک یا چند کالای دیگر.
        •  پشتیبانی از انبارهای توزیع شده در سطح دفاتر شهرستان.

مشخصات و پلتفرم اجرا:

        ◦   مستقل از سخت افزار و سیستم عامل.
        ◦   امنیت بالا و کنترل دسترسی 4 لایه.
        ◦   ثبت تمامی وقایع عملکرد کاربران.
        ◦   ارسال پیام به کاربران مربوطه در زمان تولید اسناد انبار.

best tracker