• پرتال مشتریان
  • تلفن : 23 ، 21 ، 22885320-021

زی‌فریم چیست؟

زی‌فریم، یک چهارچوب توسعه‌ نرم‌افزار بومی است که همزمان عملکرد یک خط تولید نرم‌افزار(SPL)، میان‌افزار و فریم‌ورک را دارد. این نرم‌افزار به سازمان و استارتاپ شما کمک می‌کند که طراحی، تولید و توسعه، تغییرات و نگه‌داشت انواع نرم‌افزارهای (Transaction) پیشرفته مبتنی بر وب را از طریق یک مدلسازی جامع و با کمترین میزان کدنویسی در کوتاه ترین زمان انجام دهید. زی‌فریم، رویکردی سیستماتیک به منظور هرچه کارا نمودن گردش کارهای یک سازمان است، و تولید نرم‌افزارهای سازمانی و اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب را برای سازمان‌ها و استارتاپ‌ها ،به منظور دریافت اطلاعات از کاربر، پردازش و ارائه پاسخ دقیق با بالاترین کیفیت، سریعترین زمان و کمترین هزینه را آسان کرده است. تجهیز تیم توسعه در سازمان‌‌ها به زی فریم ، فرآیند توسعه نرم‌نرم‌افزار را کم هزینه‌تر، سریعتر و یکپارچه‌ می‌کند. برنامه‌نویسان، با کمک زی‌فریم می‌توانند با کمترین میزان کدنویسی و در زمان کوتاه لایه های طراحی کاربر، منطق و پایگاه‌داده‌های نرم‌افزار خود را مدیریت کنند.

مزایای توسعه نرم افزار با زی‌فریم

زی‌فریم، به سازمان‌ها کمک می‌کند فرآیند تولید، توسعه، تغییر و نگاهداشت نرم افزار خود را سریعتر، با هزینه کم‌تر و چابک تر انجام دهند

  • کاهش هزینه توسعه
  • کاهش هزینه نگه داری
  • کاهش هزینه تست و ارزیابی
  • کاهش هزینه نیروی انسانی
  • افزایش سرعت تولید
  • افزایش سرعت توسعه
  • تسهیل مدیریت تغییرات
ag
  • نیاز به یک تحلیگر
  • نیاز به یک برنامه نویس ارشد
  • تشکیل تیم از برنامه‌نویس‌های جونیور و متوسط

عملکرد زی‌فریم

خط تولید نرم افزار
فریم‌ورک
میان افزار
پایگاه دانش

زی‌فریم دارای عملکرد یک خط تولید نرم‌افزار است، بنابراین کدهای سمت کلاینت، بک اند، کوئری های CRUD، جدول های پایگاه داده و روابط میان آنها را بنا بر درخواست برنامه‌نویسان صورت خودکار ایجاد می کند. سورس کدهای تولید شده در لایه طراحی، منطق و پایگاه داده ها توسط زی‌فریم در داخل نرم‌افزارها، پروژه ها و حتی خارج از بستر زی‌فریم نیز قابل استفاده است.

بهره‌گیری از این عملکرد، کاهش زمان توسعه، کاهش هزینه پیاده سازی و منابع انسانی، بهره‌ وری افزوده و امنیت را در توسعه نرم‌افزار به همراه دارد.
گروه توسعه زیرساخت نرم‌افزار زی، با استقرار بستری مناسب، تلاش می‌کند دغدغه‌های مدیریتی، زمان، مالی، فنی و غیرفنی رایج در سیستم های تولید نرم‌افزار را کاهش دهد.

زی فریم عملکرد یک فریم‌ورک را دارد، بنابراین در توسعه نرم‌افزار با زی‌فریم نیازی به حل مشکلات تکراری و رایج به صورت دستی و سنتی ندارید.
در زی فریم توابع و کتابخانه های بسیاری تعریف شده که برنامه نویسان می تواند به راحتی ،از آنها برای توسعه نرم افزار استفاده کنند. استفاده از از این الگوهای صحیح موجود ، امنیت نرم‌افزار توسعه‌یافته بر بستر زیفرم را نیزارتقا میدهد.
گروه توسعه زیرساخت نرم‌افزار زی کدهای این توابع و کتابخانه ها را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد تا بسیار سریعتر و گاهی تنها با یک کلیک به مدیریت دسترسی به اطلاعات، پردازش داده و گرفتن خروجی بپردازند.

از طرف دیگر، زی فریم کارکرد یک میان افزار را دارد و می تواند مانند یک پروکسی، مترجم، API و یا تجمیع کننده عمل کند و پل ارتباطی میان دو نرم افزار یا سرویس باشد.
زی فریم یک برنامه کامپایل شده ی در حال اجرا است که سرویس‌های در حال اجرا مانند مانیتورینگ، محافظت از داده ها با ابزارهای امنیتی موجود در آن را در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.
بنابراین برنامه نویسان ،پس از اقدام به درخواست یک سرویس، می توانند به صورت لحظه ای و زنده اجرای درخواست خود را مشاهده کنند.

زی فریم همگام با تکنولوژی روز جهان در راستای حرکت به سمت سیستم های خبره (Expert Systems) به مثابه یک پایگاه دانش نیز عمل می کند. در این سامانه به منظور استفاده حداکثری از خرد و تجربه جمعی، امکان جمع آوری و ذخیره سازی اطلاعات پیچیده ساختارمند و بدون ساختار فراهم شده است تا توسعه دهندگان بتوانند از فایلها و داده های موجود در آن جهت تسریع فرایند توسعه نرم افزار و پرهیز از خطاهای احتمالی در حین توسعه دوری کنند.

ویژگی های زیفریم

زی‌فریم مجموعه ای از تکنولوژی هاست که در توسعه نرم‌افزار بر بستر زی‌فریم، هر سه لایه رابط کاربری، منطق برنامه و پایگاه داده را مدیریت می کند. هر یک از این لایه ها بر اساس تکنولوژی و کتابخانه های متنوعی عمل می کنند که زی فریم با تمامی آنها سازگار است.

طراحی رابط کاربری

زی‌فریم، در این لایه با تکنولوژی های React، Angular، Flutter که همگی بر مبنای HTML و جاوااسکریپت عمل می کنند سازگار بوده و خروجی نرم افزار را به صورت انگولار و ری‌اکت ارائه می دهد.همچنین استفاده از خدمات وب‌سرویس ها مبتنی بر تکنولوژی های REST، SOAP را نیز پشتیبانی می‌کند

لایه منطق

علاوه بر استفاده از زبانهای مختلف همچون جاوا و جاواسکریپت، می توان منطق را تحت دیتابیس (درون یا بیرون از آن) نیز پیاده سازی نمود. به عنوان مثال در ارتباط با دیتابیس اوراکل، فرایند PL نویسی می تواند یا داخل موتور اجرایی برنامه و تحت دیتابیس و یا مستقیما درون دیتابیس نوشته شود تا در قالب یک procedure اجرا شود. به عبارت دیگر می توان business logic را داخل زی فریم با استفاده از ابزارهای آن پیاده سازی کرد.

لایه پایگاه داده‌ها

زی فریم با 5 پایگاه داده اصلی MSSQL، Oracle، MySQL، IBM DB2 و PostgreSQL که هر کدام به عنوان یک تکنولوژی شناخته می شوند هماهنگی کامل دارد. از آنجایی که تکنولوژی اتصال به بانکهای اطلاعاتی نیز از یکدیگر متفاوت است، زی فریم به تناسب هر یک از این 5 نوع دیتابیس از best practice همان دیتابیس استفاده می کند.

با زی‌فریم به کمترین میزان کدنویسی نیاز دارید

در دنیای امروز توسعه نرم‌افزار، نیارمندی‌ سازمان‌ها و برنامه‌نویسان تغییر کرده است و با توجه به سرعت تغییرات و پیشرفت و تنوع تکنولوژی، سازمان‌ها ترجیح می‌دهند تمرکز خود را برای استخراج نیازمندی‌ها و تحلیل گذاشته و زمان و هزینه کمتری را صرف توسعه و برنامه نویسی کنند.
در فرایند تولید نرم افزار بخشی از زمان صرف تحلیل و بخشی دیگر صرف کدنویسی و پیاده سازی می شود. در حال حاضر حدود 30 تا 40 درصد زمان تولید یک نرم افزار صرف پیاده سازی زیرساخت های آن میشود، درحالی که رویکرد صحیح این است که که تولید کد و پیاده سازی آنها به رایانه ها محول شده و سازمان‌ها دانش، تجربه و زمان خود را بیشتر در فرایند تحلیل و طراحی نرم افزار صرف کنند.
گروه توسعه زیرساخت نرم‌افزاری زی، با درک نیازمندی‌ها و نگاه به آینده، با استفاده از زی‌فریم به توسعه دهندگان نرم‌افزار و سازمان ها این امکان را می‌دهد تا بر روی حل مسائل خود تمرکز کرده و با کمترین میزان کدنویسی با حفظ کیفیت، ارتقا امنیت و افزایش سرعت، از حجم کدنویسی های تکراری کاسته شده و بر زمان لازم برای تحلیل و طراحی به راحتی افزوده شودو درنتیجه سیستم های نرم‌افزاری قوی و با کیفیت و یکپارچه تولید کنند.برای توسعه بر بستر زی‌فریم نیازی نیست که به طیف گستره ای از تکنولوژی ها مسلط بود و یا دانش بسیار عمیقی از برنامه‌نویس داشت.

زی‌فریم مستقل از تکنولوژی عمل می کند

یکی از دغدغه‌های سازمان‌ها در توسعه نرم‌افزارهای سازمانی، از بین رفتن زبان‌های برنامه نویسی و جایگزین شدن آن ها با زبان‌های برنامه نویسی جدید است.این مساله سازمان ها را در آینده با چالش‌های توسعه نرم‌افزارهای سازمانی و منابع انسانی برای توسعه این نرم‌افزارها روبرو می‌کند.
زی‌فریم، با تمرکز بر روی مدلسازی نرم‌افزاری برای کسب و کارها، رویکرد استقلال از وابستگی به یک تکنولوژی خاص را در توسعه دارد.در این راستا گروه توسعه زیرساخت نرم‌افزاری زی، خروجی زی‌فریم را از زبان برنامه نویسی c# که چندین سال به عنوان زبان برنامه نویسی زی‌فریم استفاده می شد،به زبان قدرتمند جاوا تغییر داد.
رویکرد توسعه نرم‌افزار بدون وابستگی به تکنولوژی خاص، به سازمان شما کمک می‌کند در آینده نرم‌افزارهای سازمانی مبتنی بر چهرچوب زی‌فریم را بدون نگرانی از ورود زبان های جدید برنامه نویسی حفظ کرده و توسعه دهید.

زی‌فریم یک نرم افزار ایرانی است

توسعه نرم‌افزار مبتنی بر نرم‌افزارهای خارجی در ایران، شرکت های ایرانی را با چالش هایی مانند هزینه های سنگین توسعه، ضعف و یا نداشتن خدمات پشتیبانی، عدم تطابق زیرساخت‌ها و فرآیندها روبرو می‌کند.
زی‌فریم، توسط تیم توسعه با تجربه و در طی 6 سال به صورت کاملا بومی و در ایران پیاده‌سازی و توسعه داده شده است.در توسعه این نرم‌افزار با توجه به نیازها و چالش های نرم‌افزاری در ایران و استانداردها و تکنولوژی های به روز بین المللی به سازمان های ایرانی کمک می‌کند که به ؟

توسعه نرم‌افزار با زیفریم را همین الان آغاز کنید

شروع با زی‌فریم
flow_image_not_found
flow_image_not_found
shape_image_not_found
shape_image_not_found
shape_image_not_found
shape_image_not_found
best tracker