• پرتال مشتریان
  • تلفن : 23 ، 21 ، 22885320-021

همیاری در پیاده سازی نرم افزار
بر بستر زی فریم

این خدمت در جهت تسهیل و تسریع توسعه نرم افزار ، از سفارشی سازی و توسعه زیرساخت زی فریم تا پیاده سازی فرم ها و فرآیندها، نوشتن فیچرها، سرویس ها و … برای مشتریان زی فریم فراهم شده است.
این خدمت هم توسط مهندسان و برنامه نویسان شرکت توسعه زیرساخت نرم افزاری زی فریم و هم توسط همیاران تولید نرم افزار فریلنسر زی فریم که توسط شرکت گریدبندی شده اند به مشتریان ارائه می شود.

Joint
Application
Development

Rapid
Application
Development

روش همیاری در پیاده سازی نرم افزار

همیاران توسعه نرم افزار زی بر اساس نیاز و متدولوژی تیم شما به دو روش می توانند شما را در پیاده سازی نرم افزار همراهی کنند

Joint Application Development

خدمات مشاوره توسعه نرم افزار به صورت پکیج های ساعتی به مشتریان زی فریم بعد از خرید محصول، ارائه می شود.

روشی است که مشتری یا کاربر نهایی را در طراحی و توسعه یک برنامه از طریق کارگاه های متوالی به نام جلسات JAD درگیر می کند. از آنجایی که مشتری در سراسر فرآیند توسعه مشارکت دارد، رویکرد JAD در مقایسه با روش سنتی‌تر، منجر به سرعت بالاتر توسعه و رضایت بیشتر مشتری می‌شود. در مقایسه، در رویکرد سنتی به توسعه سیستم‌ها، توسعه‌دهنده نیازمندی‌های سیستم را بررسی می‌کند و یک برنامه کاربردی را با ورودی مشتری متشکل از یک سری مصاحبه توسعه می‌دهد.

Rapid Application Development

خدمات مشاوره توسعه نرم افزار به صورت پکیج های ساعتی به مشتریان زی فریم بعد از خرید محصول، ارائه می شود

رویکرد RAD بیشتر برای نمونه سازی یا Prototype استفاده می شود تا توسعه. به همین دلیل می توان گفت اساس و پایه ی RAD استفاده از نمونه سازی سریع است. همچنین، RAD یک تکنیک توسعه تیمی است که معمولا از زبان های برنامه نویسی شی گرا استفاده کرده و توسعه سیستم اطلاعاتی را تسریع می کند. به صورت کلی RAD (توسعه سریع برنامه) شرایطی را فراهم می کند که محصولات با سرعت بیشتر و با کیفیت بالاتر قابل توسعه باشند.

همیاران فریلنسر توسعه نرم افزار زیفریم

شما می توانید لز متخصصان فریلنسر تایید شده توسط زیفریم، همیار و یا همیاران توسعه خود را انتخاب کنید

درخواست پکیج خدمت همیاری توسعه نرم افزار

شما می توانید از طریق پرتال مشتریان، پکیج ساعتی خدماتی
مشاوره مناسب خود را انتخاب کنید

best tracker