کامپوننت زی فریم

Component SDK

ایکون کامپوننت زی فریمکامپوننت (Component) چیست؟ در زبان برنامه نویسی کامپوننت شامل ابزار و اجزای مستقلی است که برای انجام یک عملکرد خاص در یک برنامه بزرگتر طراحی شده است. برای مثال آن را به عنوان یک بلوک ساختمانی در نظر بگیرید که وقتی با بلوک های (اجزای) دیگر ترکیب می شود، یک ساختمان (سیستم) کامل را تشکیل می دهد. هر کامپوننت شامل کد های لازم برای اجرای وظیفه خود به طور مستقل است. به عنوان مثال، در یک برنامه وب، یک جزء می تواند یک فرم ورود به سیستم یا یک نوار جستجو باشد. این اجزا را می توان به طور جداگانه توسعه داد و تست کرد و سپس در برنامه اصلی آن ها را ادغام کرد.

کیت توسعه نرم افزار چیست؟ SDK (Software Development Kit) یا کیت توسعه نرم افزار، مجموعه ای از ابزارها و منابعی است که در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد تا به آن‌ها کمک کند نرم افزاری را برای یک پلتفرم یا سرویس خاص ایجاد کنند که می‌تواند شامل کتابخانه‌ای از کد‌های از پیش نوشته شده باشد. آن را مانند یک جعبه ابزار تصور کنید که به توسعه‌دهندگان هر آنچه را که برای آسان تر و سریع تر ساختن برنامه‌ها نیاز دارند را بدهد بدون آن که نیاز به شروع کد نویسی از صفر باشد.

Component SDK بسته‌ای از ابزارها و منابع است که به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا بخش‌های خاصی از نرم‌افزار را به نام کامپوننت در برنامه‌های خود ایجاد و استفاده کنند. این امر ساختن نرم‌افزار را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند، زیرا توسعه‌دهندگان می‌توانند به جای کد نویسی از پایه، از قطعات از پیش ساخته شده استفاده کنند که می‌تواند شامل کتابخانه ای از کد ها باشد.

زی فریم این قابلیت را دارد که یک کیت توسعه نرم افزار در اختیار مشتری قرار دهد.

best tracker